Welkom

Welkom op de website van hengelsportvereniging De Kleuter te Uden. Hier vindt u alle informatie over onze vereniging. Voor eventuele vragen/opmerkingen wordt u verwezen naar het contactformulier.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Onderzoek waterkwaliteit

Jul 2022

Beste leden, achter de schermen zijn we bezig met een onderzoek naar de kwaliteit van ons viswater. Het is natuurlijk van groot belang dat we in de toekomst niet voor verassingen komen te staan. We zijn met meerdere experts in contact en we bekijken of en welke stappen we te ondernemen hebben. In het kader van dit onderzoek zullen er op zondagochtend 17 juli enkele duikers te water gaan voor een bodemonderzoek. Excuses voor het ongemak.

Inschrijven karper koppelwedstrijd

Mei 2022

Beste leden, Vanaf heden kunt u zich inschrijven voor de karper koppelwedstrijd van 10 t/m 12 juni. Lees eerst de de algemene zaken goed door om u vervolgens aan te melden voor de wedstrijd. Zie button wedstrijden voor meer informatie.

We gaan weer forellen!

Mrt 2022

Beste leden, Op 15 Mei gaan we weer forellen! We hebben een vijver gehuurd in Blitterswijck. Alle leden van de Kleuter mogen met hun partner deelnemen. Het vissen is helemaal gratis. We vissen van 8.00 tot 1200 uur. Opgeven kan bij H v d Braak, tel. 0653393753. Het viswater kan je bekijken op www.keijzersbrg.nl. Het adres is Boltweg 6 in Blitterswijck.

Wachtlijst nachtvergunningen

Mrt 2022

Beste leden, Onder de button lidmaatschap - nachtvergunning kunt u de meest recente wachtlijst zien. Wegens de wet AVG publiceren wij geen namen, maar gaat de lijst op basis van het nummer op uw vispas.

Communicatiedocument maart 2022

Mrt 2022

Beste leden, Hierbij het eerste communicatiedocument van 2022. Op deze manier proberen wij alle leden zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Welkom