Karper koppelwedstrijd

De eerste karper koppelwedstrijd van 2024 vindt plaats in het najaar, datum volgt nog.

Om de wedstrijd door te laten gaan moeten er minimaal 7 koppels meedoen.
Het maximaal aantal koppels wat kan meedoen is gesteld op 9. Wanneer er meer dan 9 koppels inschrijven wordt er geloot voor deelname. Info over de loting volgt dan vanzelf.

Op vrijdag van 17.00 tot 17.30 is de ontvangst en vindt de stekverloting plaats. De stekverloting start wanneer minimaal 1 deelnemer per koppel aanwezig is.
  • De wedstrijd start om 19.00 na het claxonsignaal en eindigt op zondag om 12.00 uur.
  • De prijsuitreiking, onder het genot van een broodje en drankje, vindt direct na de wedstrijd plaats aan De Kleuter.
  • Het inschrijfgeld bedraagt € 40,- per koppel (€ 20,- per persoon).

Voor meer informatie neem contact op met Robert Jansen of Nick van Wijchen

Voorwaarden deelname

• Er dient minimaal 1 lid van het koppel in bezit te zijn van de nachtvergunning van HSV De Kleuter.
  • De inschrijving staat een week open. Vervolgens verloten we de plekken onder de inschrijvingen. Degene die uitgeloot worden krijgen de volgende wedstrijd voorrang.
  • Vanaf 16 tot 18 jaar is deelname uitsluitend mogelijk onder begeleiding.
  • Vissen volgens de regels uit het reglement.
  • Het inschrijfgeld dient uiterlijk 15 september te worden betaald en kan worden overgemaakt naar rekeningnummer NL53INGB0002553852 t.n.v. HSV De Kleuter, o.v.v. KK-wedstrijd 2022 + namen koppel.
  • Indien niet op tijd betaald, vervalt de inschrijving voor het gehele koppel.

De inschrijving is gesloten.