Welkomstwoord

Hengelsportvereniging De Kleuter is opgericht op 11 mei 1967 en is een actieve vereniging met ruim 800 leden. Om de leden de mogelijkheid te bieden te kunnen vissen huurt de vereniging het visrecht van visplas De Kleuter van de gemeente Uden.

Contact onderhouden met de leden is van groot belang. Via deze site en onder andere de facebookpagina kunnen we de leden op de hoogte houden van activiteiten en ontwikkelingen binnen de vereniging.

Wij hopen dat deze website een waardevolle service verleent aan onze leden. Uiteraard staan we open voor suggesties en stellen uw bijdrage bijzonder op prijs.

Wij willen u ook graag uitnodigen om actief deel te nemen aan de activiteiten die wij organiseren. Een grotere deelname maakt het allemaal nog gezelliger, immers hoe meer zielen hoe meer vreugd. Bijvoorbeeld onze viswedstrijden voor jong en oud: meer deelnemers verhoogt het wedstrijdelement en het wordt ook veel spannender, voor iedereen.

Een vereniging zoals HSV De Kleuter kan niet optimaal functioneren zonder actieve vrijwilligers die zich bijvoorbeeld inzetten voor het controleren aan de waterkant en benodigde onderhoud aan visplas.