Welkom

Welkom op de website van hengelsportvereniging De Kleuter te Uden. Hier vindt u alle informatie over onze vereniging. Voor eventuele vragen/opmerkingen wordt u verwezen naar het contactformulier.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Sep 2022

Beste leden, Wij als vereniging zijn natuurlijk heel blij met jullie lidmaatschap. Mocht je onverhoopt toch willen beëindigen dan dien je dit in ieder geval vóór 1 oktober 2022 te doen. Na 1 oktober wordt de automatische incasso voortgezet voor 2023. Hartelijk dank!

Uitslag bodem/wateronderzoek Sportvisserij Nederland

Sep 2022

Beste leden, Hierbij heeft u inzage in de resultaten van het bodem/wateronderzoek van jongstleden uitgevoerd door Sportvisserij Nederland. Tijdens de ALV zullen we verder ingaan op de eventueel te ondernemen vervolgstappen.

Onderzoek waterkwaliteit

Jul 2022

Beste leden, achter de schermen zijn we bezig met een onderzoek naar de kwaliteit van ons viswater. Het is natuurlijk van groot belang dat we in de toekomst niet voor verassingen komen te staan. We zijn met meerdere experts in contact en we bekijken of en welke stappen we te ondernemen hebben. In het kader van dit onderzoek zullen er op zondagochtend 17 juli enkele duikers te water gaan voor een bodemonderzoek. Excuses voor het ongemak.

Inschrijven karper koppelwedstrijd

Mei 2022

Beste leden, Vanaf heden kunt u zich inschrijven voor de karper koppelwedstrijd van 10 t/m 12 juni. Lees eerst de de algemene zaken goed door om u vervolgens aan te melden voor de wedstrijd. Zie button wedstrijden voor meer informatie.

Welkom