Nieuw bestuurslid

Vrijdag, 26 november 2021

Beste leden, Zoals iedereen weet, is er een gigantisch gat gevallen binnen de vereniging met het overlijden van Rinus van der Linden. Omdat er bij het laatst aftredende bestuurslid, zich niemand kandidaat gesteld heeft, hebben we besloten om Ben van Boekel te benaderen. Hierin hebben we iemand gevonden die al jaren bij de club betrokken is, de nodige bestuurlijke ervaring heeft en op meerdere vlakken gewend is in het clubleven actief te zijn. We waren ook zeer verheugd te horen dat hij ons wil ondersteunen als bestuurslid. Op het moment werken we samen om alles op de rit te krijgen en een exacte taakverdeling zal nog bekend gemaakt worden.