Uitnodiging algemene ledenvergadering 2022

Dinsdag, 27 september 2022

Beste leden,

We staan op het punt van de omslag van zomer naar herfst. De herfst is, naast een fantastische vistijd, ook een periode waarin het seizoen wordt geëvalueerd. We nodigen dan ook iedereen uit om aan te sluiten tijdens de algemene ledenvergadering van 21 november. De officiele uitnodiging zal nog per mail naar jullie worden verstuurd. We informeren u hierbij ook over een aftredend bestuurslid. Ben van Boekel heeft bij zijn aanstelling in november 2021 aangegeven voor één jaar actief te willen zijn in het bestuur van HSV de Kleuter. Vooral ook om de klap van het overlijden van Rinus van der Linden op te vangen en daarmee stabiliteit te garanderen. Onze vereniging staat als een huis, de organisatie klopt en we willen Ben daarom bedanken voor zijn harde werk!

Een nieuw bestuurslid dient volgens de statuten door minimaal 5 leden aangedragen te worden. Hij/zij dient daarnaast bereid en capabel te zijn om de taken van het vertrekkende bestuurslid over te nemen. Met het vertrekken van Ben zijn we op zoek naar iemand met de volgende eigenschappen:
-Communicatief sterk, in woord en geschrift.
-Digitaal vaardig – beheer website en socials.
-je kunt probleemoplossend denken.
-je beschikt over een visie op visgebied, denkt innovatief en ontwikkelingsgericht.

Heb je interesse in een functie als bestuurslid dan mag u dit kenbaar maken. Eventuele aanmeldingen dienen in ieder geval twee weken voor aanvang van de ALV binnen te zijn.

Namens het bestuur.