Werkzaamheden verbetering water/bodemkwaliteit

Woensdag, 8 maart 2023

Beste leden,

Zaterdag 25 maart zal een eerste stap gezet worden ter verbetering van de kwaliteit van het water en bodemstructuur. Op vele wateren in Europa is het inmiddels een bekend fenomeen, het water voorzien van een flinke dosis krijt. Naar aanleiding van een onderzoek, uitgevoerd door sportvisserij Nederland, is ook onze vereniging geadviseerd hiermee aan de slag te gaan. Op deze zaterdag zullen er verschillende vrachtwagens met krijt af en aanrijden en zijn vrijwilligers druk bezig met het 'krijten' van ons verenigingswater. Op deze dag mag er helaas niet worden gevist. Excuses voor het ongemak.